vineri, 2 mai 2008

din ciclul barbatzii cu ciclu

Mai bine mori decat sa ingenunchezi? atunci,mori!
Bun inceput.Tzi-ash cauta o metoda de sinucidere la domn Tzigan pe blog , dar decat sa te ajut sa te sinucizi mai bine te-as ucide.Daca itzi arunc cuvinte grele,nu pari deranjat,spui ca nu ai puncte slabe.Nu ai? De-tzi dau un par peste dantura,o sa vezi numa ce punct slab ai.Prea violenta pt o fata?Da,sa zicem ca foarte.Sa fie de vina varsta? Folosesti veshnica replica"ahh!adolescentza"? Na ok,foloseste-o! Uite,recunosc: Sunt o adolescenta care vrea la nebunie sa itzi rupa capul!(doar la nebunie,caci la luciditate tzi-ar face doar zile negre).De ce nu fac? De ce blogul meu e agresiv si cu atac la persoane si ai impresia ca nu fac doar zic?de unde sti ca nu fac? Daca vreau,o fac.Si totusi,scriu ce vreau,nu astept critici,asa ca shut the fuck up! Ce p.matii te roade pe tine ce scriu eu si ce fac? Nu-tzi convine?nu citi! itzi dai cu parerea? Ai tot dreptul sa ai pareri,dar nu carcoti aiurea! Fa cumva si priveste-ti creierul in oglinda,nu esti mai bun ca nimeni,nu mai vorbi de altzii!!! Ia-te de mana cu prietenii tai si fa hora prostiei(ce sti mai bine). Of,la naiba! chiar urasc termenul "prieteni"(da,am zis termen,nu cuvant),ar trebui sters din dex! Na bine,am cam deviat de la subiect,desi nici nu cred ca aveam unul,pur si simplu am vrut sa mai scriu la blog,si cred ca asta e cel mai neintzeles "subiect" care l-am putut scrie:))(dar are un msj).Ca multzi dintre voi,nu gasesc nici eu rostul blogu-lui si poate ca pur si simplu nu are unul.Nu prea stiu de ce mi-am facut blog,dar cred ca imi place:).Bun farshit.

Un comentariu:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=_XonuuQZSCE&NR=1

na