sâmbătă, 17 mai 2008

un geam,doi ferestre

Oh!nush ce am azi...nush ce o sa am maine.Depinde..uneori sunt binedispusa(dar tot rea sunt)alteori sunt prostdispusa(rea rea rea..).Hai sa avem cu totzii ceva azi:)!
Asa...deci:
Lumea este foarte rele si ma include si pe eu.Critica multe,vorbeste pe la spate,si daca faptele nu-s adevarata.Hai sa dau motive lumii proasta ca sa ma vorbeste si mai multe rele in numele mea.Despre persoana meu:Imi asortez mereu curelele cu papucile,tricoaiele cu altele si pantalonii cu nimicuri.Sunt obsedata de modificat poza,iubesc muzicele mult dar ascult si doi manele(care nu este cantece),critic multzi persoane(nu astept viceverse,dar oricum mi se rupeshte),am multe de palavrageala,fac dushuri zi de zile,si scriu subiectul asta incorecte:D.Totusi,multzi dintre noi au si eshecuri dar si succesuri.Ciuda ciuzi,eu am o groaza de eshece si cu toate aste eu este foarte mandra de mine.GHINIOANE=varianta moldoveneasca pentru BINE IOANE!

Un comentariu:

Anonim spunea...

pt. ca ma instigasi cu GHINOANE:

BIZAR=zar dublu

MACEL= mac mic

MICROSCOP= scop marunt

SOIOS= de soi

INVIORAT = Prevazut cu vioara

INFOCARE = transformare in foca

IMPRASTIERE = rezultatul procesului prin care betivii se fac prastie

GHINIOANE = varianta moldoveneasca pentru ardelenescul "Bine, Ioane"

LESINA = pe unde merge "le tren"

MERITORIU = teritoriul ocupat de livada de meri

RATEU = pateu din carne de ratza

SCARABEU = cetatean ce locuieste la bloc, la scara a doua; din aceeasi familie de cuvinte se cunosc scaraceu si scaradeu.

TRACTOR = actor cu mult trac

TUTUN = a-a-arma de-de-de a-a-artilerie

TZURTZUR = Sunetul soneriei, iarna

BATALION = fratele mai mic al plutonierului Batal Gheorghe )))))

Bonus:

"CAND CINEVA TE ENERVEAZA AI NEVOIE DE 42 DE MUSCHI CA SA TE INCRUNTZI, DA' AI NEVOIE DOAR DE 4 SA INTINZI MANA SI SA-I FUTI UNA"