luni, 28 aprilie 2008

pro sau contra?

Da sti ce?m-am saturat de parerile voastre! mai clar: ma pish pe parerile tuturor! de ce mereu cand cred ceva,fac ceva sau mi se face ceva trebuie sa ma mai si sfatuiesc cu altcineva sa vad daca e ok.De ce? eu consider ca e ok!!! vreau sa fac asta! sunt eu,e corpul meu,mintea mea! e reputatzia mea la mijloc si fuck off! care e problema? faptul ca sunt fata trebuie sa ma cotrolez si sa am un "comportament adecvat"? ma controlez,ok.Am un comportament ok.Dar uite!am momente cand simt ca explodez de furie,imi vine sa strig in gura mare aaaahhhhhh!!!!!!!!!!
La naiba(cu punct).De ce trebuie sa tzin in mine chesti? uite,ma seaca babele alea trei care merg la inviere,se tzin bratz la bratz si o barfesc pe vecina ca a venit in trening la biserica.Ma enerveaza mersul la biserica.Biseria e lacas de barfa pt alcoolici,babe iputzite si tocilari.A da..si restul care merg,o fac doar pt ca mersul la biserica a devenit un trend sau o obligatzie.Esti credincios?mai bine stai acasa.Nu colora oua,nu zi cine a inviat si daca e adevarat,pt ca asta nu se specifica in biblie. Biblia,din punct de vedere gramatical/literar e scrisa soooper tare frate!dar oricum,Codul lui Da Vinci e mai tare.Asa,nu vreau sa par rea desi sunt,dar ma ascund dupa deget uneori,ca multzi dintre noi.Gandeste-te!de ce combinam craciunul(care se presupune ca e nasterea D-nului),cu povestea lui Mosh Craciun?pt copii?de ce?ne plictisim si trebuie sa ii mintzim cu ceva pe piticanii?porcarii!!! de ce de Pashte(moartea/invierea D-nului) apare acest iepurash?ce dracu face un iepure cu niste oua???iepurii nu fac oua,la naiba! de ce coloram oua de Pashte?PORCARII!!!iar un motiv de minciuna pt prunci.SI MA OFTICA!AL NAIBII DE TARE MA OFTICA! sarbatoriile astea au devenit doar motiv e distractzie cu bautura si...porcarii(nu le pot spune altfel).Crezi ca trist cazul meu?analizeaza-te mai bine,si analizeaza-i si pe restul.Esti in aceeasi oala cu ei,faci aceleashi chstii inutile si inexistente.Niste porcarii.

Niciun comentariu: