duminică, 23 martie 2008

regulile sunt facute pt a fi incalcate?

Oh!nu din nou!Mergeam spre Lipova cu surioara mea.Fiind o zi de cacat,am zis ca luam autobuzul.Calatoria incepe.O mireasma de tzigari ieftine imi invaluie narile(asta pe langa frigul din autobuz ce imi inghetza tot nasul).Privesc in jur sa vad de unde vine putoarea,si observ ca shoferul,tzinea de volan cu ambele manutze,si in gura tzinea o tzigara cu ditamai scrumul ce dadea sa cada(tipic carutzarilor).Vad un autocolant micutz lipit de bord.Era veshnicul afish pe care e desenat(sa intzeleaga si retardatzii),INTERZIS FUMATUL!Ok!nu ma astept la rafinament din partea shoferului,dar totushi...intr-un mijloc de transport public unde sunt copii si eternele babutze,tu ca shofer sa stai cu geamul inchis si sa fumezi tzigara dupa tzigara?hhhmmm...NU-I OK!!! si culmea,langa prea cunoscutul autocolant cu "INTERZIS..",zace o scrumiera de mashina,plina cu chishtoace si din cale afara de mizerabila.Sus,deasupra capului shoferului,era(din nou)un alt afish,in limba italiana,pe care scria"NON PARLARE CON L'AUTISTA",ceea ce inseamna"NU VORBITZI CU SHOFERUL",desi dansul palavragea intruna cu trei barbatzi despre pesti,vehicule etc(subiecte barbatesti),nefiind atent la drum,vazandu-l cu ochii mei cum nu a cedat trecerea de "n" ori desi trebuia sa o faca.Deci...WHAT THE FUCK?!?!?!sunt eu prea pretentzioasa?restu-s normali,eu sunt nebuna si fixista?Sa nu uit de ursuletzi mizerabili spanzuratzi de oglinda din interior!de beteala de craciun atarnata de-a roata geamului in mijlocul lui MARTIE!de clopotzei!de carpele dezgustatoare imprastiate pe sub/peste bord!gunoaie!o ditamai cutia de GOLDEN BRAU in care erau tzinute tot felul de hartii(probabil actele mashinii)!
Romania e o tzara murdara?NU!Romania e o tzara puturoasa!infecta!cu oameni infectzi,leneshi,nepasatori!....imi pierd cumpatul...Exista si o parte intersanta si distractiva cat de cat.Pe bord mai era un autocolant maaare,frumos,foarte vizibil,pe care scria:
OBSERVATOR
Ziarul care vede tot

Niciun comentariu: