duminică, 16 martie 2008

girls don't shake hands!

Ascult Massive Attack,piesa antistar,port o discutzie cu un cuceritor,care imi istoriseste problemele,viatza,iubirea lui.Ritmul piesei,il simt pe sub piele,cum intra,iese,ma face sa plutesc.Si totusi,dupa atata fumat,ar mai merge si o tzigara(sunt de parere si eu,si el).Urmaresc cu atentzie ce imi tot spune dansul,nu ai cum sa nu fi atent,nici daca esti surd, ca tot itzi capteaza atentzia. Ma uimeste fiecare cuvant, fraza, istorisire, tooooot! stau ca o copila de 10 anishori,ma holb shocata la bunicul costumat in Mos Craciun...si sunt in continuare atenta.Melodia se repeta.Cuvintele care el le spune ma aprind,gesturile,stilul cum vorbeste despre fata care i-a sucit mintzile,felul in care o descrie,e...e minunat!e...!
CITEZ:"stii...e ca si cum ai face dragoste sub o aurora boreala,in urechi cu muzica ta preferata,invaluit(a) in cele mai imbatatoare mirosuri,cu drogul tau preferat in tine,pe cel mai tare hi...toate la un loc...si ceva in plus,care nu se poate descrie...e o dovada a faptului ca dumnezeu e un geniu!"
E clar,ori o iubeste,ori sunt prea credula,si cunostintzele mele despre iubire sunt nule.Ca sa fie mai pe inteles de ce imi atrag atentzia atat de mult spusele lui,isi are locul fraza"daca ai fi fost in locul meu si ai fi auzit/vazut",e clar.De ce exista fizic?hai sa orbim totzi si sa ne indragostim de minte!(not funny,but i have a point).S-a apucat de baut vin...intr-o fraza scurta,termin discutzia"Sa avetzi pofta!"
P.S: Si la replica"HAI SA DAM MANA CU FETELE!"nu toate fetele dau noroc B-)

Niciun comentariu: