duminică, 13 aprilie 2008

e asa,dar asa,e atat de..foarte enervant!!!

Da am observat,si eu cat si voi.Am mici probleme cu controlul.Critic mult,si par foarte ofticata pe tot ce mishca.Faza e ca ma enerveaza totul,nu va suport,si totzi suntem o adunatura de figurantzi,critici,calcatori pe nervi(foarte incorect spus),si plini de sine(o gandesc/scriu/zic pe un ton calm).
Da stiu!!!!critic foarte mult.Nu sunt plina de mine,nu sunt perfecta nici pe departe,dar am obiceiul sa critic!imi place sa critic!nu ma pot abtzine sa nu critic,futu-i!
Trec pe strada insotzita de o amica(sa zicem),si vad tipicul manelar cu pantofi cu varf,blugi,geaca de trening,shapca UTA si invarte pe degetul mijlociu cheile de la bitzigla!!!normal ca il vorbesc de rau si rad(urat din partea mea).Merg mai departe ma urc in tranvai(e exemplu),si iau loc.Langa mine roiesc cateva muieri nu foarte babe(foarte incorect spus),si asteapta sa le cedez locul,dar NU O FAC!NU VREAU,NAH!ele incep sa shoshoteasca de "nesimtzita" de mine,asa ca nu va miratzi de ce dupa 10 minute cand cobor din tranvai arat muie la tot vagonul! (urat din partea mea).Cobor...o iau pe trotuar.As intra in depashire,dar nu pot.In fatza mea sunt 3 grasane ce se tzin de bratz si ocupa ditamai trotuarul cu ditamai clisoacele(foarte incorect spus). Ma distrez o vreme si eu si amica mea in spatele acestor tipe care arata ca si carnea de Kebab pe rotisor(urat din partea mea)bla bla bla,dar totusi,vrem sa depashim cireada.Cum facem?Spunem PARDON,PARDON,PARDON...ele nimik.Ok,planul doi,ne stracuram printre ele cu chiu cu vai,si ele nici nu se obosesc sa se dezlipeasca.Iar eu imi pierd din nou cupatul zicand:plm de vaci!(urat din partea mea).Ele nu zic nimik saracele.Nah...mai merg spre destinatzia necunoscuta.Trec prin fatza unui birt imputzit.In fatza incintei stau catziva betzivi notorii imbracatzi in salopete pline de ciment,var etc.Nici nu m-am apropiat bine eu cu amica mea,si barbatzii admira ce-i frumos vez' Doamne.Incep sa fluiere(ii ignor),scot sunete si spun"ah,ce fete!"(ii ignor),i-am depashit,si se trezeste unu sa zica"ce tz-ash da-o!".Nu-l mai ignor,ma intorc si zic"Dute drac' de boshorog!"iar amica mea ii raspunde si ea cu ceva sexual,gen"SUGI PULA!".(urat din partea noastra)

Am probleme?stiu.Totzi avem.

2 comentarii:

domn tigan spunea...

leli, rita si vasilica fac parte din cireada?!?!!? :D

Anonim spunea...

e enervant? eu zic...incantator.

tu iti dai seama cum era daca:
in tramvai dadeai de un tip care purta pantaloni de la Stefanel, camasa de la Marks&Spencer plus ca avea o insigna...tocmai venise de la studii din Frankfurt.
Probabil ca ti se "iritau" sosonii.(cu dublu "sh").

Nu e rau sa vezi asa ceva in tramvai...dar e bine sa treci prin mareea de sepci. E ca un vaccin pentru insanatosire.Plus ca nu lasa semne (vizibile).

Daca vedeai cucoane ce-si vorbeau despre pervesiuni contemporane cu gust robust...alegand manage-a-trois pentru o perioada pentru ca dee..copilul mai are de asteptat.

Iar ti se tumefia pielea, nu pentru subiect ci pentru ca varsta te scotea din functiune..sau te socoteai inappropriate.

Daca trecei pe trotuar si nu intalneai tanti grase ci dame cu tendinte miopice imbracate in smalt de gratie.
Iar ...te intoxicai cu Dior-ul lor..si aveai probleme cu polipi.

In fine, daca auzeai racnete de seductie din partea mecanicilor auto...erai uluita cum poti fi cucerita de un om care e manjit cu vasilina.

Evident, si reiterez evident ca am divagat(am glumit adica)...dar nu fara rost.
Rostul celor de mai sus e alternativa la realitate prin naivitate...daia cu sarm.
Adica fa din ochi - filtrul care rasniteaza ceva nice.

Cu certitudine ca nu poti face tot timpul asta (nici nu e recomandat vorba doctorului de familie)...plus ca nimic nu e mai scrasnitor din dinti decat o fata care-si varsa nervii iar apoi ii aduna argumentand ca sunt de fapt niste mici animale de companie.:)

Si eu visez la o lume in care si o virgula sa conteze.
Am de gand sa trec cu vederea "pronumele folosit gresit in genitiv" pentru ca viata nu are nici caz, gen sau timp...are insa rost.:)