vineri, 4 aprilie 2008

te-ai gasit?

Lucrez la sora mea Iuliana,care e logodita cu Cipri.Mai am o sora Romina,care e ok(cateodata).Mama noastra e Felicia.Am o vecina Ioana care e funny.Am fost eleva la Colegiul Tehnic si l-am avut director pe Caposta.Colegi ok au fost Dane,Dia si Denisa,si am tzinut mult la Nada,care a umblat cu Nicu,ce e prieten cu Ara,Ciutza Rafi etc(Vladi).Din gashca lor,ma intzeleg foarte bine cu Molnar,e ok.Am fost prietena buna cu Vale 10 ani,acum,sunt/em putzin nelamurita/e.Ea stoarce bani de pe Cristi care lucra la ziar.La ziar lucreaza si Luci,care stie meserie.L-am cunoscut prin intermediul lui Zvasti care asculta multa muzica.Prin el,am ajuns sa-l cunosc pe Razvan,iubitul meu,care e bunoc.Astfel am ajuns sa o cunosc pe Ancutza o fata cute,care e prietena lui Ionu,viitor presedinte.Ies in general cu Meli,super tare tipa.A avut-o prietena pe una Moni grasa,urata,si proasta(3 in 1),care o are prietena pe una nasoala Rebi,doar ca sa o stoarca de bani,sau ca nu mai are pe nimeni.O stiu si pe Narcisa o fata foarte sweet,la care ii face una Monica zile negre,pt ca nu trece peste.O stiu pe Roxi trista,fosta lui Patric glumetzu care umbla acum cu Diana o fata de milioane.In cercul lor mai e si Crucean care nu s-a cumplat niciodata.Ei il stiu si pe Danu,un baiat la locul lui,care a umblat cu Lolo,o alta $cumpete de fata.In grupul lor se invartea si o fata Barby care are ochi faini,zice ca urashte pe toata lumea si are status-uri emo.Il cunosc pe Dodi,e cameraman,are trupa/e rock.El e prieten bun cu Stanciu,Teaha,Deiu,Galben(baiat bun) etc.Am fost prietena buna cu Ale,care e la liceul German,si nu am mai auzit de ea demult.Sunt prietena buna cu Mona,cu care ma intalnesc rar,dar inca suntem.Ma intzeleg foOOAAarte bine cu Marce,la care tzin mult(cine nu?).Il cunosc binishor pe A.Adrian,am fost la party cu el si cu Stefi.Amandoi traiesc pt muzica.[Ar mai fi multe nume de dat,si mult mai multe detalii,dar m-am limitat cat s-a putut,la nume (momentan).Va exista part II?] Eu...sunt Mila.

3 comentarii:

Jack spunea...

interesant blog..te astept si pe blogul meu http://inutilii.blogspot.com/

Zvasti spunea...

:). keep up the good work. really like the ideea

Narciskaya spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.