vineri, 8 octombrie 2010

inie-i' jointu ?

*Mah baiatu! Iarta-ma napai' ca te opresc asa pe strada,da te vad mai rock asa si te'ntreb de sti pa' unu de vinde dinalea. Io-s Beny si vreau jointu. Nu-sti pa' ala Dudu Terne de vinde marijuana da'naia? Tre' sa il sti ca ii preten' cu gemenii si Valentin blondu si Lupu Dragos si fumeaza ei pe la club la mansarde,discoteca aia de nebuni da'stia ca tine asa ce fac dinalea pe muzica lu dracu,sau pa' haus' dinala nebun. Hai ma ca sti tu cine-i! De sta el' la gara la blocurile celea' gri de au parc! De are balcon da'nala ca de tren? Hai ma ca tre sa-l sti! Ca am auzit pa' unu ca vorbea cum ca ala vinde de'alea ce se fumeaza, ilegale dinalea de te prinde politia te bate de te rupe' si mai tie' baga si la puscarie dupa ce te bate' de te caci sanje'. [nuu...nu il stiu...e mai inalt cumva si blond?] *Nu maaa'! ii el mai niegru' si slab si are par impletit in dinalea lunji' si groase,ca carnatzu' mai ase'. Sti de care zac'??? [Ahh!!! stiu!!! E Duru Temei! Nu Dudu Terne! il stiu! Chiar acum am luat un gram de la el ,e in buzunar,daca vrei iti arat,si-ti pot vinde si din ea,ca e marfa buna si-mi ajunge!] *Arata-mi,si iau amu otzara' [uite-o,simte cum pute! ti-o arat toata] *Nu,nu-mi arata, agent sub acoperire Lutar Milincu,Antidrog, esti arestat pentru detinere de droguri,complicitate,trafic....

Un comentariu:

Anonim spunea...

true! and sad!