luni, 11 octombrie 2010

CITESTE ! SA NU MAI CUMPERI DE ACOLO PT CA NU AI CE! TITLU !

Puii mei! Este in Vlaicu la Fortuna un magazin pe nume Stas. Cica magazin...Si acolo mereu cand merg, nu au tigari aproape deloc, de multe ori deloc 100%. Ce cacat,cica magazin...Si nu au Cola,dar in schimb au rafturi goale, e frig, si e un gol foarte trist...cica magazin. Recent am fost,am vrut sa-mi iau ceva gume,corn cu cioco si tedy la ambalaj de carton dinala solid. Asta vroiam sa-mi iau,tremuram de pofta! Ajung la Stas , si surpriza! Nu aveau nimic din ce am vrut...nici macar tic-tac,sau mentosane...nici macar checuri mici,nici macar fanta la jumate! Nimic aproape! Na puii mei , maine-poimaine intru in "cica magazin" si salut, dupa care imi va spune vanzatoarea din usa "N-AVEM !!!" .. ar fi frumos sa-mi usureze cautarea inutila pe rafturile goale. Maine-poimaine nu mai au nici numele magazinului,nici incaperea...va fi doar o vanzatoare in strada vanzand un vid,nici macar aer. Ps: Si sa nu intrati acolo degeaba, pt ca vanzatoarea nici macar nu saluta,ce catzzzea!

Niciun comentariu: