sâmbătă, 19 iulie 2008

sssnnnaaaAAP!!!!!

Isi cumpara un pachet de tzigari LM si ma intreaba daca vreau si eu,se baga in seama ca prostul,nici macar nu-l cunosc! Marsh in ma-ta de alcolic cu maruntzish in buzunar! mi-ai futut toata ziua cu mutra ta de cacanar! Il mai aud si pe alalalt cum zice"Da! Ai dreptate! E frumoasa,asa nevasta vreau si eu!(continuat de un ras retard)". V-ash inchide pe totzi intr-un bloc si v-ash ciopartzii putzin cate putzin ca sa va chinuitzi cam o luna-doua,dupa care va arunc la caini!!!

4 comentarii:

kog spunea...

Cred ca e tare greu cu disperatii astia... Nu poti iesi nici unde singura ca esti acostata de diverse chestii. Am vazut multe faze din astea cu libidinosi. Oricum nu prea poti scapa de ei, asta daca nu ai un prieten bazat care sa le bage mintile in cap si sa le arate lungul nasului. Cand te-am cunoscut mi-am dat seama din prima ca esti genul de fata care nu accepta abureala si sincer nu as putea face asa ceva (cred ca m-as sinucide). Nu ai prietena? Las-o naibii ca vine una, nu trebuie sa stresezi fiecare fata frumoasa pe care o vezi pana i se face greata. Cele care accepta magarii din astea sunt... cum sa spun ca sa nu jignesc... usoare.

Flavius 1 spunea...

good point kog

Flavius 1 spunea...

good point kog

Anonim spunea...

"cred ca e tare greu cu disperatii astia" ..you're funny too

"prieten bazat" adica bazic nu? no offense